Psichologinis eksperimentas – mesk rūkyti lengvai (3)

Prabėgo 3 savaitė nuo eksperimento pradžios. Rezultatai įkvėpia. Iš pradžių rūkydavau kas 30 min, tuomet pirmą savaitę sumažinau rūkymą per pus, vietoj kas pusvalandinio rūkymo įsivedžiau taisyklę rūkyti kas 60 min. Tai dariau sąmoningai ir valios pastangomis, perėjimas nesukėlė jokio šoko organizmui. Toks buvo pirmas žingsnis link metimo rūkyti. Nuo antros savaitės įvedžiau naują taisyklę – rūkyti kas 1 val. 10 min. Laikiausi žaidimo taisyklių ir viskas sekėsi puikiai, jokio streso organizmui. Dabar naujas etapas. Nuo 4 savaitės ilginu pertraukėles tarp rūkymų. Tikslas – rūkyti kas 120 min. Taisyklės pradėjau laikytis balandžio 22 dieną. Neforsuoju oganizmo, jeigu užsinoriu parūkyti, vietoje 120 min surūkau cigaretę po 60 min. Pastebėjau, kad labiausiai norisi rūkyti atsikėlus ryte ir prieš gulant miegoti, todėl visą dieną laikausi 120 min pertraukėlių tarp rūkymo, o ryte atsikėlęs surūkau vieną cigaretę praėjus valandai po rytinės cigaretės. Siekiu mesti rūkyti lengvai, tad stebiu savo organizmą ir jo priklausomybę nikotinui ir tikrai jau darosi aišku, kad protas ir valia kontroliuoja visus procesus organizme. Jei nustatau 120 min tarp rūkymų, tiek ir išlaukia organizmas. Dabar tikslas yra sumažinti rūkymą iki 3 cigarečių per dieną – 1 ryte, vieną vakare prieš miegą ir 1 dienos bėgyje kai labai norėsis. O kaip sekasi tau?

Leave a Reply