Sporto dieta – 6 savaitė

Vykdom sportavimo planą toliau.

Pirmadienis, balandžio 16 d. – buvo sunkus rytas, nesinorėjo atlikti treniruotę, bet priverčiau save atidirbti. Šiek tiek sustreikavo mano programėlės navigacija, tad nuėjau 5.3 km.

Antradienis, turėjau susitikimą su įdarbinimo agentūra, nes žvalgausi galimų darbo pasiūlymų, tad esu susikūręs savo CV keliuose įdarbinimo portaluose, bet neatmetu galimybės ir ieškoti per agentūras. Susitikimas buvo apie 2.5 km nuo nammų, tad į priekį ėjau pėsčiomis, o atgal grįžtant pradėjo lyti, todėl teko naudotis transportu. Bet nieko, skaityk toliau ir pamatysi kaip atidirbau už šią neįvykdytą treniruotę.

Trečiadienis laisvas nuo sporto, poilsis.

Ketvirtadienis. Įprasta treniruotė, nueita 5.22 km.

Penktadienis buvo psichologiškai sunkesnė diena, tad treniruotė nukėliau rytdienai.

Na va, štai ir šeštadienis. Pasiekiau asmeninį rekordą. Nuėjau 7.03 km ir taip atidirbau už antradienio trumpesnę treniruotę.

Taigi per savaitę nuėjau 20 km, sudeginau apie 1200 kcal. Neblogai, aš patenkintas rezultatu, o kaip sekasi tau?

Leave a Reply