Sporto dieta – 5 savaitė

Pirmadienis. Turėjau susitikimą su potencialiais mano blogo rėmėjais. Susitikimo vieta senamiestis, tad nusprendžiau bent į vieną pusę eiti pėsčiomis. Gavosi arti 4 km, o atgal grįžau važiuodamas. Tą dieną nuėjau 6.26 km ir sudeginau 434 kcal.

Antradienis. Dar vienas susitikimas, tačiau šį kartą jau į abu galus važiavau transportu. Treniruotę atlikau grįžęs po susitikimo, kuris praėjo labai gerai. Nuėjau 5.08 km.

Trečiadienis kaip tapo įprasta buvo laisvadienis.

Ketvirtadienis. Savijauta neblogai, tad nusprendžiau šiek tiek padidinti krūvį. 6.18 km.

Penktadienis. Šiek tiek reikalų pilna dieną, tad treniruotę nukėliau.

Šeštadienis. Labai slogi savijauta, mintyse vis kartoju, jog užtektų nueiti ir 2 km. Bet kadangi maratonus laimi ne geriausiai fiziškai pasiruošę, bet tvirčiauios psichologijos, taip ir aš save priverčiau nueiti 4.03 km. Šiek tiek mažiau nei įprastai, bet minimum planas įgyvendintas.

Savaitė nebuvo super, bet rezultatas tenkina. Viso nueita 21.55 km, sudeginta 1440 kcal. Svoris 111 kg. Važiuojam pirmyn!

Leave a Reply