Interviu su Žydrūnu Savicku

Labas, Budoskelias.lt skaitytojau,
Teko didžiulė garbė pabendrauti su stipriausiu pasaulio žmogumi ir dar daugybės titulų savininku, žinomu sportininku ir kaip jis pats sako – laimingu žmogumi. Be abejo, Žydrūno atsakymai ir patirtis man suteiks dar daugiau motyvacijos sportuojant. Taigi, skaitykite ir mėgaukitės.

Autorius: Kaip Jums, Žydrūnai, labiausiai patinka kai jus pristato – sportininku, verslininku, daugkartiniu stipriausiu planetos žmogumi ar tiesiog laimingu žmogumi? O gal yra dar koks kitas titulas, apie kurį nepagalvojome?
Žydrūnas: Laimingu žmogumi, nes būti laimingu yra svarbiausia gyvenime, tada kuo tu užsiimsi tas tau seksis.

A: Kiek laiko (metais) Jūs sportuojate? Kiek Jums buvo metų kai pirmą kartą pradėjote kilnoti svarmenis?
Ž: Sportuoju 30 metų, varžybose dalyvauju 27 metus. Pradėjau kilnoti svorius būdamas 5 metų, bet ne dėl sporto, tiesiog buvau stiprus vaikas, o tikrus svarmenis pradėjau kilnoti nuo 13.

A: Kas paskatino Jus sportuoti? Ar buvo konkreti priežastis?
Ž: Mano dėde Jonas pradėjo sportuoti kūlturizmo klube ir man rekomendavo pabandyti sportuoti taip pat. Tai buvo mano pirma pažintis su svoriais. O kai pats nuėjau į salę užsirašyti į treniruotes ir pamatęs sporto salę supratau, kad čia man patiks ir norėsiu čia praleisti daug laiko.

A: Gal prisimenate kokius tikslus kėlėte savo kaip sportininko karjeros pradžioje? Kėlėtės iškarto didžiulius tikslus ar skaidėte viską mažesniais žingsneliais? Kokia tikslų kėlimo strategiją siūlote naudoti tik ką pradėjusiems sportuoti?
Ž: Aš kėliau maksimalius tikslus. Mano manymu, jei tikslai maži, tai ir motyvacija būna mažesnė. Aišku, kad pasiekti maksimalų tikslą, link to reikia eiti mažais žingsneliais, bet tie žingsneliai didelio plano dalis.

A: Kas Jus motyvuoja toliau siekti aukštų sporto rezultatų? Kas Jus motyvuodavo karjeros pradžioje?
Ž: Šiuo metu motyvuoja siekti rezultatų, nes noriu laimėti kovą prieš savo traumą ir įrodyti, kad net tokiame amžiuje galima pilnai atsistatyti ir pasiekti rekordų. Karjeros pradžioje siekiau tapti stipriausiu pasaulyje. Tai buvo didžiausia motyvacija.

A: Kokią įtaką jūsų sportiniams pasiekimams turi mityba? Ar būtina koreguoti mitybos principus tik pradėjusiam sportuoti?
Ž: Jeigu mityba yra nesubalansuota būtina koreguoti, tai labai individualu. Sporto pergalė susideda iš labai daug dalykų, vienas iš jų – mityba. Ji svarbi.

A: Jūsų trumpas patarimas metatiems svorį? Fizinis aktyvumas, sveika mityba ar būtina derinti abu metodus, nes po vieną jie neduos norimų rezultatų?
Ž: Be abejo, kad svarbu tai derinti, nes su tinkama mityba numesite svorio, bet labai svarbu yra būti sveiku, o be sporto tai nepavyks.

A: Kaip vertinate mano išsikeltą tikslą numesti 20 kg per 5 mėnesius? Ar tai realu?
Ž: Labai realus planas. Vienas kilogramas per savaitę yra optimalu.

A: Jūsų patarimas visiems, kurie norėtų pradėti aktyviau sportuoti, bet vis dvejoja? Kaip fizinis aktyvumas gali pakeisti kasdieninę žmonių gyvenimo kokybę?
Ž: Pradėję sportuoti Jūs pajusite kitą gyvenimo kokybę, daug dalykų jums pradės teikti džiaugsmą, daug dalykų jūs atrasite gyvenime ir tapsite žymiai laimingesniu žmogumi.

Leave a Reply