Sporto dieta – 2 savaitė

Antra savaitė sportuojant buvo sunkesnė nei pirmoji. Dažnai norėjosi praleisti treniruotę, skaudėjo raumenis, bet aš nepasidaviau. Buvau griežtas sau ir stengiausi kovoti už kiekvieną metrą. Svoris kol kas labai svyruoja, rėžimo dar nepavyko sustyguoti, keliuosi nereguliariai, bet stengiuosi valgyti pusryčiu, tai labai priduoda energijos prieš treniruotę.

Pirmadieni, kovo 19 diena. Buvau užsirašęs barzdos kirpimui. Kirpykla nuo mano namų nutolusi apie 3 km, taigi ėjau pėsčiomis į priekį, pailsėjau kirpėjo kėdėje ir grįžau atgal. Sunku nebuvo. Labai padeda sportuoti kai turi priežastį treniruotis. Šios dienos priežastis buvo barzdos kirpimas, puikiai suveikė. Iš viso nuėjau 7.12 km, tai buvo asmeninis rekordas. Puiki savijauta.

Antradienis. Šią dieną vizitas pas plaukų kirpėją. Vėl labai gera motyvacija treniruotis kai yra tam konkreti priežastis. Nuėjau 5.12 km, savijauta puiki, jokio nuovargio, sudeginau 339 kcal. Ne tik padariau antrą treniruotę šią savaitę, bet ir apsitvarkau savo įvaizdį.

Trečiadienis poilsio diena. Šiek tiek skaudėjo raumenis.

Ketvirtadienis, kovo 22 diena. Jaučiasi sunkumas, noro sportuoti trūkumas, bet galutinis tikslas numesti 20 kg daro savo. Prisiverčiau ir išėjau. Išsikėliau mintyse tikslą nueiti bent 4 km, tačiau nuėjau 6.12 km. Mintyse vis raginau save – dar žignsnį, dar žingsnį ir taip viršijau savo išsikeltą tikslą ir padidinau treniruotės krūvį nuo 5 km iki 6 km. Pastebėjau tokią tendenciją, jog sunkiausi momentai prisiversti pradėti treniruotę ir paskutiniai metrai iki namų, kai norisi jau atsisėsti. Tada reikia psichologinių jėgų užbaigti treniruotę, tačiau visas žaidimas vyksta mūsų galvose, nes kūnas tikrai gali pakelti 6 km fizinį krūvį, tai ne maratonas.

Kovo 23 diena. Vėl noras praleisti treniruotę, pasidaryti laisvadienį, tačiau užsispyrimas ir motyvacija priverčia išeiti ir šiandien. Kadangi jaučiau nuovargį, todėl mintyse išsikėliau tikslą nueiti bent 5 km, tačiau vėl save versdamas ir perlipdamas negatyvias mintis įveikiau 6.05 km. Grįžus namo užplūsta puiki energija ir nuotaika, kad įveikiau dar vieną treniruotę ir viršijau savo išsikeltus tikslus.

Jeigu galvojate kaip aš taip tiksliai skaičiuoju nueitą atstumą, tai žinokite, jog naudoju Endomondo programėlę, kuri atlieka visus skaičiavimus. Taigi šią savaitę nuėjau apie 24 km (tai 4 km daugiau nei praeitą savaitę), sudeginau apie 1600 kcal ir prigaminau krūvą laimės hormonų. Dabar savaitgalį šiek tiek leisiu kūnui pailsėti ir kitą savaitę vėl tęsim eksperimentą.

Leave a Reply