-20 kg per 5 mėnesius

Trumpas įvadas prieš pradedant gvildenti temą apie motyvaciją. Kadangi neturiu mylimosios ir neturiu darbo, todėl pradedu nuo sveikatos stiprinimo. Jei reikėtų išreitinguoti šią tris gyvenimo sferas, aš jas išreitinguočiau taip:

  1. Sveikata
  2. Darbas
  3. Meilė

Sveikata yra visa ko pagrindas. Be jos, kenčia mūsų gyvenimo kokybė, esant gerai sveikatai mes netik geriau jaučiamės, turim daugiau energijos, gaminame laimės hormonus, tačiau ir ruošiame organizmą senatvei. Juk tada ir išryškėja visos sveikatos problemos, į kurias buvo atmestinai pažiūrėta jauname amžiuje. Geras širdies darbas, antsvorio nebuvimas, sąnarių stiprumas – viskas priklauso nuo fizinio krūvio, kurį suteikėme organizmui jaunystėje. Ne veltui sako, kad sveikata brangiusias turtas, todėl senatvei besiruošiant reikia mankštintis reguliariai jau jauname amžiuje.

Dabar pagvildenkim temą apie motyvaciją pradėti. Kas ta motyvacija?

Motyvacija — tai veiklos ir elgesio skatinimo procesas, kurį sukelia įvairiausi veiksniai. Individualiam žmogui suveikia skirtinga motyvacija t.y priežastis dėl kurios kažkas daroma. Geriausia motyvacija pradėti sportuoti tai yra jūsų sveikata. Gyvenimo kokybės pagerinimas, išvaizdos pokyčiai ir organizmo ruošimas senatvei.

Motyvacijos atsiradimui labai svarbu turėtį aiškų tikslą – gražesnė figūra, antsvorio šalinimas, didesnis merginų (vaikinų) dėmesys. Taip, sutikite, merginas traukia blogiukai ir save prižiūrintys vaikinai. Žinote tokią programėlę “Tinder” pažinčių paieškai? Taip, aš ją naudoju ir galiu pasigirti, jog sulaukiu tikrai riboto dėmesio iš man patinkančių merginų. Šiek tiek tai erzina, todėl nusprendžiau pradėti po mažu – iš pradžių atsikratyti antsvorio, vėliau paryškinti raumenis ir t.t.

Antras svarbus argumentas motyvacijai susikurti yra būti realistu. Nesiekite tapti kaip Žydrūnas Savickas (stipriausias žmogus žemėje) ar asmeniniai fitneso treneriai. Tokios figūros kaip jų pasiekiamos per labai ilga ir atkaklų darbą. Kai kurie treneriai sportuoja po 5-10 metų. Mano pasiūlymas būtų išsikelti mažesnį tikslą ir jį pasiekus (įgavu pasitikėjimo) keltis naujus tikslus.

Taigi reziumuojant, egzistuoja trys sudedamieji bruožai, jei norite atrasti savo motyvaciją:

  1. Išsikelkite tikslą.
  2. Sugalvokite priežastį dėl ko tai darote.
  3. Stebėkite rezultatus.

Mano atveju motyvavo draugės žodžiai, jog reikia trupučio pastangų pakeisti savo gyvenimą teigiama linkme. Ji nepostringavo, jog reikės ilgų metų sporto salėje, su brangiais treneriais ir kilnojant svarmenis. Reikia tik akimirksnio, to “eureka” momento, kad pasiryžtumėte ir pradėti galite nuo paprasčiausio pasivaikščiojimu mieste. Pradėkite vaikščioti, o vėliau galėsite pradėti ir kilnoti svarmenis ar sportuoti mokyklos stadione ant skersinio. Sportas prieinamas visiems.

Taigi mano tikslas nuo kurio aš pradėjau:

  • Antsvorio mažinimas (sveriu 115 kg kai pradėjau, tikslas sverti 95 kg per 5 mėnesius)
  • Sportuoju, nes noriu įrodyti savo Ex, kad galiu būti sveikas, laimingas ir gerai atrodantis, net jei ji mane ir paliko. Man tai labai gera motyvacija.
  • Seku rezultatus kas dieną sverdamasis. Per pirmą savaitę panaikinau 3 kg.

Siūlau daug negalvoti. Pradėk po mažai, bet pradėk nuo dabar. Nustebsi kaip viskas pasikeis į gerą.

1 Comment

  1. Gražina says: Reply

    Stebėsiu rezultatus, kurie, manau, įkvėps ir daugelį pokyčiams, nes pokyčiui tereikia – išeiti iš namų 🙂

Leave a Reply